Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
FORMULARZ : /userdata/public/assets//zwrot_reklamacja_STRIGA.pdf
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

STRIGA SHOP

DOM HANDLOWY SUMEDOR Tomasz Suwalski

ul. Kościuszki 27

44-237 BEŁK
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta 606-344-125

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

 Reklamacje z tytułu dwuletniej rękojmi:

a) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (DzU z 1964 r. nr 16 poz. 93 ze zm.) - 

b) W razie chęci zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się z biurem striga.pl 

c) Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem strigashop@gmail.com .

d) W powyższych wiadomościach należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości, oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

e) Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć pod adresem:
ul. Kościuszki 27, 44-237 Bełk.

f) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania powyższych wiadomości e-mail. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana pod podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

g) Nieustosunkowanie się zgłoszonej reklamacji Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z uwzględnieniem reklamacji.

h) W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

STRIGA SHOP

ul. Kościuszki 27

44-237 BEŁK

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl