Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
FORMULARZ : /public/assets//zwrot_reklamacja_STRIGA.pdf
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Katarzyna Jakowska - Suwalska

ul. Rybnicka 6/8

40-038 Katowice

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta 606-344-125

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Katarzyna Jakowska- Suwalska

ul. Rybnicka 6/8

40-038 Katowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz paragon lub fakturę.

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl